stiri
  Cine este si cum arata cea mai fericita dintre generatii

25 Februarie 2016

Milenialii prefera sa traiasca clipa alaturi de un Golden Horse
 
Marturisesc fara ocolisuri ca eu, Golden Horse, sunt un meteodependent. Odata cu cresterea temperaturilor de afara si cu zambetul tot mai puternic al soarelui, imi creste si mie nivelul de energie si de serotonina. Devin din ce in ce mai vesel si mai plin de viata, gata sa imi reinnoiesc abonamentul la hipodrom.
 
Totusi, starea mea de perfecta fericire pare ca are si o alta cauza, una mai aparte: fac parte, asa cum e cazul multora, din generatia Y - cea mai fericita dintre toate generatiile care au umblat pe planeta Pamant. Ideea aceasta am desprins-o din tot felul de studii, majoritatea demne de luat in seama, care au pus sub lupa caracteristicile generatiei mele, a celor nascuti intre 1981 si 2000. Mai jos, pentru placerea si informarea voastra, am facut un scurt si util, sper eu, rezumat al caracteristicilor milenialilor, al caror mandru reprezentant ma consider.
 
Generatia Y este cunoscuta mai ales sub denumirea de generatia Milennium sau Internet. Unii o mai numesc si Me Generation, sugerand ca am fi cu totii niste narcisisti inveterati. Rautaciosi, nu ai ce sa le faci! Insa nu putini sunt cei care ne lauda. Printre altele, pentru ca suntem niste adevarati vrajitori ai tehnologiei digitale. Avem insa multe alte calitati, iar printre acestea cele mai distinctive sunt urmatoarele: 
 
Asa cum am intuit intotdeauna, avem simtul estetic foarte dezvoltat. Cand alegem un produs sau serviciu, criteriile principale dupa care ne ghidam sunt designul placut si usurinta de utilizare, interactivitatea si customizarea. De asemenea, ne cheltuim banii pe produse unice si, daca se poate, de o calitate superioare, chiar de lux am putea spune. Chiar daca nu punem un pret foarte mare pe bani, atunci cand ii avem ii cheltuim in mod inteligent pe tot felul de produse care sa ne scoata in evidenta. De aceea, suntem considerati si cei mai exigenti consumatori.
 
Ne place munca, dar ne place si distractia. Fiind obisnuiti sa petrecem mai mult timp liber decat parintii nostri, nu suntem in niciun caz adeptii muncii peste program. Cautam un raport cat mai bun intre munca si viata personala, nefiind dispusi sa ne sacrificam timpul liber de dragul angajatorului. Vrem sa ne simtim bine la locul de munca, nu doar sa muncim si atat. De aceea, la job petrecem mult timp pe site-uri de socializare, facem rezervari, shopping online si manifestam dorinta mare de descoperire a tot felul de orizonturi pe Internet. Ne plac sporturile, ne plac petrecerile si avem nevoie sa ne mentinem la cote inalte nivelul de energie. 
 
Relatia cu tehnologia este una de mare camaraderie. Generatia noastra este obisnuita sa navigheze pe Internet, sa foloseasca tablete si smartphone-uri, cateodata chiar si simultan, si nu avem vreo problema sa lucram cu tehnologiile de varf. De asemenea, conversatile online sunt o modalitate de comunicare la fel de placuta si eficienta pentru noi ca si interactiunea directa, personala. Dar cel mai evident semn al generatiei noastre este ca nimeni nu ne poate intrece cand este sa ne anuntam reusitele pe retelele de socializare.
 
Avem o nevoie de afiliere foarte puternica. Ne place si ne dorim sa facem parte dintr-o echipa si nu prea ne convin joburile care presupun proiecte individuale. De asemenea, ne mai numim si generatia Carpe Diem. Azi e important, maine mai vedem. Mai ales cand ajungem in pozitii de conducere, ne setam prioritatile in functie de urgente. Poate ca pe unii ii enerveaza, dar noi nu ne apucam sa planificam pe termen lung cata vreme nu ne-am rezolvat situatiile "la zi".
 
Si pentru ca avem nevoie de multa energie pentru a ne mentine rangul de cea mai fericita, cea mai optimista si cea mai exigenta generatie, avem intodeauna aproape un Golden Horse. Cu un design care satisface si pe cel mai exigent critic, cu un gust placut si fresh, Golden Horse este bautura pe care o savureaza intreaga noastra generatie de mileniali!